Każdego miesiąca, tysiące telemarketerów wykonuje miliony połączeń i prowadzi setki tysiące rozmów handlowych. Większość z nich kończy się fiaskiem, klient rzuca słuchawką lub też grzecznie informuje, że nie jest zainteresowany kolejnym wspaniałym produktem, który oferuje chciał mu zaoferować konsultant.

Większość z nich nie zdaje sobie sprawy z tego dlaczego klient nie chciał kupić. Część ma świadomość, że wynika to z tego iż nieumiejętnie poprowadzili oni rozmowę. Prawda jest taka, że sprzedaż to taki sam proces jak budowanie domu czy parowanie wody. Ma swoje prawa i niezbędne elementy, które muszą w nim zajść aby można było zakończyć go sukcesem.

Te etapy to:

  1. Powitanie
  2. Badanie potrzeb
  3. Przedstawienie oferty
  4. Zbijanie obiekcji
  5. Zamknięcie sprzedaży
  6. Realizacja zamówienia
  7. Podsumowanie
  8. Dosprzedaż/Zbieranie leadów
  9. Pożegnanie

Na tym szkoleniu poznasz te etapy i dowiesz się w jaki sposób poprowadzić rozmowę aby skutecznie ją sfinalizować. To szkolenie może realnie odmienić Twoje rozmowy w call center i dzięki temu zaczniesz więcej zarabiać.

Dowiesz się między innymi:

  • Od czego zależy czy klient będzie chciał z Tobą rozmawiać?
  • Jak zbudować dobre pierwsze wrażenie?
  • Poznasz rodzaje zadawanych dobrych pytań: otwarte, zamknięte, sugerujące pozytywną odpowiedź i dowiesz się jak je wykorzystywać
  • Jak używać parafrazy
  • Jaki ton głos, tempo, barwę użyć, aby zbudować pozytywny wizerunek w oczach klienta
  • Poznasz najlepsze sposoby na przedstawienie swojego produktu: technika kanapki, wizualizacja, magiczne słowa, przeliczenia, dozowanie oferty
  • Czym jest Elevator Pitch i jak go wykorzystać w sprzedaży?
  • Kiedy klient ma obiekcje i jak je wykorzystać?
  • Jakie są 3 najlepsze, sprawdzone przez dziesiątki tysięcy handlowców sposoby na zbijanie każdej obiekcji
  • Czym jest metoda “czuję, czułem, odkryłem” i jak ją wykorzystać w sprzedaży
  • Jak budować zdania sprzedażowe aby otrzymać najlepszy efekt: co klient ma> co będzie miał >……..
  • Poznasz listę 13 słów najlepiej przyciągających uwagę w sprzedaży
  • Jakie są 3 najskuteczniejsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów, stosowane przez dziesiątki tysięcy handlowców na cały świecie
  • Jakie są 3 unikalne metody, o których prawie nikt nie wie, decydujące o powodzeniu w sprzedaży lub porażce
  • Jak w rozmowie rozpoznać sygnały zainteresowania ze strony klienta, które należy wykorzystać w celu domknięcia sprzedaży
  • Czym jest kulturalne domniemanie akceptacji
  • 4 powody dla których kliencie odmawiają zakupu i jak im przeciwdziałać
  • W jaki sposób pytać o leady i polecenia
  • Dlaczego większość handlowców nie prosi o polecenia i przez to traci i jak to zmienić

Szkolenie możesz kupić TUTAJ.